zondag 15 mei 2016

schoolfeest



Beste ouders,

Zoals jullie al weten is het op zaterdag 21 mei schoolfeest op onze school en op die dag zullen alle kinderen van het eiland optreden als robotten op het podium.
Om alles op die dag zo vlot mogelijk te laten verlopen vraag ik om al de kinderen naar de klas te laten komen om 14.45 u zodat ik de kinderen kan omkleden en schminken.
Jullie mogen dan gewoon naar de speelplaats gaan (iets drinken en/ of eten) en genieten van de show.
Na de optredens neem ik de kinderen weer mee naar de klas en kleed ik ze weer om. Jullie mogen ze daar ophalen of ik breng ze naar de speelplaats.

Het leukste zou zijn dat alle kinderen in het zilver of grijs gekleed zijn. Indien dit niet mogelijk is hou het dan op wit of zwart.
:)

De kleren wil ik graag al op voorhand in de klas hebben (graag in een plastic zakje met de naam erop)
Als  je zoon of dochter toch de kledij al van thuis wil aandoen, verwittig mij dan eens
J

Wie niet aanwezig kan zijn op het schoolfeest -> Gelieve mij dit zo snel mogelijk te laten weten.

Wij hebben er al zin in, hopelijk jullie ook!



Groetjes van Jessica






Hier zie je al de robotpakjes in de maak!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten